Wat Richard doet

Persvoorlichting, pr en marketing

Als Tweede Kamerlid wist Richard de Mos jarenlang de nodige media-aandacht te regelen voor zijn standpunten, ideeën en verhalen. Zoals toenmalig staatssecretaris Joop Atsma zei over zijn functioneren in de politiek: Richard is ‘één van de betere Kamerleden die de nodige media-aandacht weet te krijgen’.

Als eigenaar van De Mos & Partners doet Richard niets liever dan zijn opdrachtgevers in het zonnetje te zetten in de krant of voor de camera. Het is zijn passie om communicatieadvies te geven, persberichten te schrijven en tegelijkertijd een groot lokaal en landelijk netwerk van tv-, krant- en online-journalisten te onderhouden.

Omdat het zijn passie is, staat hij altijd klaar voor zijn opdrachtgevers. Net zoals een journalist niet van negen tot vijf werkt, doet Richard dat ook niet. Een goede persvoorlichter werkt dag en nacht en ziet altijd nieuwe kansen om de nodige media-aandacht te genereren. Op dit moment verzorgt Richard de pr voor een aantal lokale politieke partijen en doet hij de marketing voor een aantal strandtenten op Scheveningen.

richard